fakta om mig, som ni kanske inte visste?

Jag är född 1998.
 
Jag skriker och skyddar mig själv om jag ser ett litet kryp.
 
Min allra största fobi är spya/magsjuka vilket menar att jag springer för livet om någon spyr.
 
Jag tycker inte om skolan över huvetaget.
 
Jag snackar inte skit om mina kompisar.
 
Får jag veta en hemlighet, säger jag inte den till någon.
 
Många tror att jag är glad hela tiden, men jag är faktiskt väldigt ofta ledsen och irriterad.
 
Jag hatar folk som snackar skit om folk, ljuger för sina kompisar och skapar falska rykten.
 
Jag älskar att skratta och jag har VÄRLDENS sämsta humor!
 
Jag bor i ett hus/villa i Sverige, Luleå, Gammelstad :)
 
Jag spenderar upp mina pengar hur snabbt som helst.
 
Jag är beroende av att vara med kompisar, jag planerar in all övrig tid med att vara med dom.
 
Jag lyssnar på musik HELA TIDEN.
 
Jag vill ha en iphone och en systemkamera!
 
Jag är den 17 bästa i sverige på slägga och även 17 bästa i sverige på kula. (i min ålder, friidrott)
 
Jag tävlar varje gång det är tävling i närheten och jag tränar väldigt mycket.
 
Jag har norrbottens rekord i slägga i flickor 13, på över 33 m.
 
Jag kan babbla lite för mycket ibland.
 
Jag är inte blyg för nya människor :)
 
 
 
 

Postat av: viktoria lopez

Haha så skapade du ett falskt rykte om Markus :P

2012-08-02 @ 15:19:39

Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0