Skövde

Hemma från träningen. Har varit med Gustav idag, varit i skolan, ätit och nyss varit på träning. Imorgon fyller min älskling år ♥ då ska jag fara till honom och vara där till halv fem, sen ska jag hem och då ska jag packa osv.


Åker till stockholm på fredag! planet går 06.35 så jag ska vakna vid 04.30-05.00 kommer vara sjukt trött... Jaja, sover på planet! ;) Är där vid åtta på morgonen så jag och mamma åker flygtaxi till stan för att shoppa och sen åker vi tillbaka igen för att åka tåg till Skövde och tåget går 15.00. För det är där vi ska vara. Min bror bor där och vi ska vara hos honom till Tisdag. Kommer hem vid halv elva på kvällen. Tror jag gjorde 2 inlägg tidigare. Om jag minns rätt? ska göra tidinställda för varje dag jag är borta, 3 per dag MINST blir det :)
ha det bra sötisar! ♥




Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0