I love you, do you feel the same?

Hej finisar!
For som sagt till storheden med Hanna tidigare idag. Efter vi varit där åkte vi buss in till stan där jag träffade Jennifer och sen åkte jag & hon till Örnäset eftersom hon bor där. Vi fixade lösnaglar, pratade, var vid datorn osv. Vid fem tiden åkte jag buss hem och sen när jag var hemma åt jag middag osv. Sen gjorde jag ingenting efter det typ... Vid halv åtta kom Ida och Moa till mig. Först var vi ute ett litet tag, sen gick vi in till mig och såg film och skrattade! det var jättekul :D Dom for hem vid 9 ikväll och sen dess har jag varit vid facebook och lyssnat på musik. Förlåt för seg uppdatering...


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0