förlåt för dålig uppdatering...

Förlåt att jag inte uppdaterat så bra idag. Men har inte hunnit helt enkelt. Tycker det är meningslöst att blogga om man inte vet vad man ska blogga om? Har iallafall varit med Gustav från halv tre till kvart i 5. Han fyller år idag, grattis vännen ♥

Snart ska jag packa, åker ju till Stockholm imorgon. Fast vi ska ju bo i skövde men vi åker dit först för att shoppa. Jag gör tidinställda för varje dag! ska vakna supertidigt.. Så det blir att lägga sig tidigt. Kommer även ta med min macbook och eftersom vi bor i min brorsas lägenhet så har han SUPERBRA internet. Då kan jag uppdatera och säga vad som har hänt under dagen! kanske blir något videoinlägg, vem vet..? kommer även vara inloggad på skype så ni som har mig på skype kan ju ringa mig om ni vill! :)
Kommer bli jättekul faktiskt ♥

Hur som helst, snart ska jag käka middag! och sen packar jag väl, längtar till imorgon supermycket! ha det så jättebra sötisar, puss! ♥




Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0