Älskling kommer ♥♥♥

Hej!
Drog till stan med Hanna 09.41 och var på stan till 11 halv tolv tiden. Då vi sen drog till Sunderbyn och var med Viktor, William och Jesper som vi var med igår. Vi såg en skräckfilm, den heter creep. Hanna & Viktor gömde sig under täcket typ hela tiden medans jag och 2 andra killar satt där och inte tyckte det var läskigt alls. Jag skrek aldrig, ryste till osv. Känner mig stolt! ;) Tyckte inte den var läskig. Brukar inte tycka att skräckfilmer är speciellt läskiga faktiskt. Jaja, hur som helst. När vi hade varit där så drog vi sen in till stan och jag fick mig hem två tröjor från H&M som kostade 79,50 :- styck vilket är billigt tycker jag :) Köpte två likadana fast en är svart och en vit. Nu hade jag tänkt att ränsa alla mina mappar med bilder på datorn som jag hade börjat med igår. Om ett tag kommer MIN SAKNADE GUSTAV! Så himla glad jag är!!! saknar han som fan, kan jag säga.... ♥


Kommentera inlägget nedan ↓

Vad heter du, lilla vän?
Lika lat som mig alltså? ;)

Din mejl:

Blogg/hemsida?:

Något på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0